|
Dlaczego wybrać zakupy w KAR-MA.pl?
Wiemy, że zakupy w sklepach internetowych wiążą się z ryzykiem i niepewnością, sami również jesteśmy ich klientami.
Dlatego jeśli masz jakieś wątpliwości - sprawdź nas!
Wpisz w wyszukiwarkę nasz numer KRS 0000321115 i przekonaj się, że istniejemy naprawdę.
Odwiedź jeden z naszych Sklepów Firmowych i upewnij się, że nie funkcjonujemy jedynie wirtualnie.
Jeśli nadal masz wątpliwości - zadzwoń do nas i porozmawiaj.
Oferujemy fachową pomoc w doborze karmy i bezpłatne porady żywieniowe
Zamówienia realizujemy wyłącznie za pośrednictwem profesjonalnychj firm kurierskich co zapewnia szybką dostawę.
Gwarantujemy oryginalność i wysoką jakość sprzedawanej karmy oraz długie terminy przydatności do spożycia.
|
Czy moje dane są bezpieczne?
KAR-MA.pl wie jak ważna jest ochrona Twoich danych osobowych, podawanych przy składaniu zamówienia. Dlatego do ich zabezpieczenia użyte są nowoczesne technologie. Dostęp do danych mają wyłącznie specjalnie przeszkoleni i upoważnieni pracownicy.
Gromadzone przez nas adresy kont mailowych wykorzystywane są jedynie do komunikacji między Tobą a sklepem. Osoby, które posiadają konto w naszym sklepie mają możliwość dodawania, edytowania lub usuwania swoich danych osobowych.
KAR-MA.pl nie ma dostępu do informacji podawanych na stronie bezpiecznych płatnosci platnosci.pl (PAYU) Dane te objęte są tajemnicą bankową i na żadnych etapie realizacji zamówienia nie są udostępniane naszemu sklepowi.
|
|
|
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Przy każdym z produktów na stronie podana jest orientacyjna dostępność, czyli przybliżony termin jaki potrzebujemy na wysłanie do Ciebie danego towaru.
Jeśli przy produkcie znajduje się oznaczenie:
- od ręki - oznacza to, że produkt znajduje się w naszym magazynie centralnym (w Wieruchowie) - paczka zostanie przygotowana do wysyłki w terminie do 24 godzin (dot. dni roboczych),
- dostępność: 2dni, 3dni, 7dni itd.- tak oznaczone są produkty z dłuższym czasem realizacji, które zostaną dostarczone na nasz magazyn bezpośrednio od producentów.
Jeśli w zamówieniu znajdują się towary o różnych terminach dostawy, za termin przygotowania zamówienia uznawany jest ten najdłuższy.
Należy pamiętać, że podane terminy dotyczą orientacyjnego czasu przygotowania towaru do wysyłki, należy do nich doliczyć czas potrzebny na dostawę do Sklepów Firmowych, lub na dowóz towarów przez kuriera ( zwykle 1-2 dni).
Dokładamy wszelkich starań aby oferta prezentowana na stronie odpowiadała realnym stanom magazynowym, może się jednak zdarzyć, że faktyczny czas dostawy się przedłuży - o czym zostaniesz niezwłocznie poinformowany.
|
Jakie są dostępne metody płatności?
Za zamówienie możesz zapłacić na 4 różne sposoby: za pobraniem, przelewem tradycyjnym i szybkimi przelewami lub za pomocą karty kredytowej przez Płatności.pl (PAYU)
Za pobraniem
Płacisz za swoją przesyłkę po jej odebraniu od kuriera.
Karty kredytowe
Honorujemy karty kredytowe VISA, MasterCard, Diners Club.
Szybkie przelewy online
Udostępniamy również możliwość płacenia za zamówienia bezpośrednio szybkimi przelewami przy pomocy platformy Płatności.pl (PAYU)
Przelew tradycyjny
Weryfikacja płatności dokonanej tradycyjnym przelewem trwa 1-7 dni, ponieważ jest to uzależnione od szybkości zaksięgowania kwoty Twojego zamówienia na naszym koncie.
|
|
Dlaczego system nie naliczył rabatu od zakupionych produktów?
Zamówienia, których wartość przekracza 300PLN premiowane są upustami. Jedynie niewielka część produktów jak np. tzw. "DWUPAKI", których cena podstawowa jest możliwie najniższa, wyłączone są z systemu rabatowego. Przy ich zakupie nie zależnie od wartości zamówienia rabaty nie będą naliczane
|
Czy produkty objęte są gwarancją?
Wszystkie sprzedawane przez nas produkty posiadają gwarancje jakości producentów.
Oznacza to, że w przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących jakości produktu można go reklamować.
|
Odbiór osobisty
Towar dostępny w naszym sklepie możesz odebrać bezpośrednio w wybranym Sklepie Firmowym, po uprzednim potwierdzeniu terminu odbioru przez naszego pracownika (mailowo, telefonicznie lub sms-em).
|
Chcę zmienić swoje zamówienie
Dbamy o to aby zamówienia składane w KAR-MA.pl były realizowane najszybciej jak to możliwe. Dlatego jeśli chcesz coś zmienić w swoim zamówieniu - niezwłocznie nas o tym pisemnie poinformuj. Wszystkie zamówienia, które nie zostały wysłane lub przekazane kurierom doręczającym można modyfikować.
|
Jak odnaleźć przesyłkę?
W wiadomości mailowej informującej o wysyłce zamówienia przekazujemy również bezpośredni link umożliwiający śledzenie przesyłki. Numer paczki przekazywany jest także SMS'em
|
Jak przyjmować przesyłkę od kuriera?
Przesyłki dostarczane są zwykle od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16, z wyjątkiem świąt. Zamówiony towar otrzymasz przeważnie do 48 godzin od momentu jego nadania, choć w większych miejscowościach przesyłka dociera najczęściej następnego dnia.
Podczas odbioru na prośbę odbiorcy kurier ma obowiązek poczekać w celu weryfikacji stanu przesyłki po transporcie. Zalecamy w jego obecności sprawdzić, czy przesyłka: opakowanie i zawartość, jest w stanie nienaruszonym i zgodna z zamówieniem. Jeżeli powstała szkoda lub zauważono braki, sugerujemy spisać protokół odbioru. Odpowiedni formularz posiada kurier.
|
|
|
|