Nina Ottosson Smart Composite Orange - gra edukacyjna [69539]
| ||||||||||||||||||||||||||||||
Smart Composite Orange - interaktywna gra dla psów - poziom 1.
9 kubeczków do zdejmowania aby odkrywać psie smakołyki!
Zabawka z tworzywa kompozytowego - drewnopodobna.
Gra Smart Composite zachęca do swobodnej zabawy w poszukiwanie smakołyków! Zacznij od napełnienia 9 przegródek przysmakami lub suchą karmą. Potem zachęć pupila do eksploracji zabawki.
Węsząc i zdejmując łapami lub pyszczkiem kubeczki skrywające łakocie, twój czworonóg szybko nauczy się odnajdywać ukryte skarby!
Zastosowane tworzywo kompozytowe jest drewnopodobne i jest łatwe do czyszczenia, a także dużo bezpieczniejsze podczas zabawy z psem - trwalsze niż drewno.
Z grami edukacyjnymi Outward Hound każdy pies jest zwycięzcą! Obudź tkwiącego w twoim psie geniusza dzięki naszym interaktywnym zabawom w szukanie łakoci i zabawkom ćwiczącym umiejętności.
- 9 przegródek z przysmakami
- Tworzywo kompozytowe, które posiada najlepsze cechy tworzywa i drewna.
- Otwory, przez które ulatniają się zapachy
- Pomaga zwalczyć nudę i uniknąć destrukcyjnych zachowań
- Zabawka łatwa do czyszczenia
- Nie zawiera BPA, PCW i ftalanów
- Poziom trudności: 1
Wyzwanie dla psich potrzeb, które jednocześnie bawi i karmi - Nina Ottosson.
Wszystkie psy mają naturalne zdolności rozwiązywania problemów, ale czasami dostają za mało okazji ku temu, by wysilić umysł. To wielka szkoda, bo w przypadku psów 10 minut aktywności umysłowej równa się 30 minutom aktywności fizycznej. Jako członkini rodziny Outward Hound, Nina nadal będzie opracowywać nowe gry edukacyjne i zabawki, które ćwiczą psie ciało i umysł, eliminują nudę i pomagają hamować zachowania destrukcyjne.
Od 1990 r. produkty Niny zdążyły zdobyć wiele nagród i umilić życie zwierząt domowych i ich właścicieli na całym świecie. Okrzyknięta przez Dog Fancy Magazine jedną z "45 osób, które zmieniły psi świat" Nina Ottosson jest pionierką w dziedzinie gier edukacyjnych i zabawek bazujących na systemie nagród pobudzających zwierzęce umysły.
Poradnik poziomów trudności gier edukacyjnych:
poprzedni | powrót do listy | następny |